فرماندار شهرستان بهارستان در مراسم کلنگ زنی مدارس خیرساز در روستای ریه و میمنت آباد شهرستان بهارستان
تاریخ : شنبه 9 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

شهرستان بهارستان با حضور مهندس نوبخت فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای صفایی امام جمعه محترم گلستان، آقای ابراهیم نکو منتخب مردم شریف شهرستان های بهارستان و رباط کریم و خانواده های محترم خیّرین مدرسه ساز: آقای دکتر شرقی، آقای مصلی نژاد و آقای سید جمال چراغی و همچنین آقای سیف الله صادقی دهیار ریه و آقای چراغی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 شهرستان بهارستان و دیگر مسئولین برگزار گردید.

 

 

در این مراسم مهندس نوبخت ضمن تقدیر از خیّرین مدرسه ساز آقایان دکتر شرقی و مصلی نژاد و همه نیکوکارانی که در سراسر کشور باعث افتخار گردیدند، به اهمیت اشاعه فرهنگ، علم و علم آموزی و دانش پرداخته و عمر انسان را فرصتی دانست که بایستی همه از آن در راه تعالی بشر استفاده کنند.

وی اشاعه و نشر علم و دانش و صرف هزینه در این راه را لطف الهی نسبت به بندگان نیکوکار دانسته وجود بزرگان و خیرین را برای شهرستان قوت قلب و افتخار بزرگ خواندند.

در پایان آقای سیف الله صادقی دهیار ریه از تعامل دهیاری و روستای ریه که با لحاظ زمینی به مساحت 12 هزار و پانصد متر به عنوان کاربری آموزشی در طرح هادی باعث آغاز پروژه شدند خبر داده و اظهار امیدواری نمود که مدارس تا پایان سال جاری انشاءالله به بهره برداری برسند.



|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بهارستان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید